Serpihan-Serpihan Cinta

...
SERPIHAN CINTA

Jumaat, 28 Mei 2010

MAAF 4

13 Mei 2008

" Semuanya perfect bagi kau kan? Fista pun ok dah skrang?"

" yerp... Dia start join reading group every Tuesday. Parti pun dia pergi dengan aku.. I think dia dah improve.. Dia dah tak less confidents.."

" and..."

Chax sengih..

" and dia akan jadi sepenuhnya milik aku bulan June nie... Ko jangan tak datang pulak."

" iya.. aku mesti datang majlis perkahwinan kau tu.. Kat bot mewah kan? Apsal ko pilih bot mewah tu yer?'

" Aku nak biarkan laut berbisik tahniah padanya."

" Huh?"

Chax sengih, malas nak explain lebih-lebih. Zack ni bukan betul pun...Biarlah ini jadi rahsianya sahaja.

" dahlah mr. Romantic.. aku nak balik office.. petang nie ko nak jumpa patient ko kan? "


' " If there's a book you really want to read, but it hasn't been written yet, then you must write it " ~Toni Morrison'