Serpihan-Serpihan Cinta

...
SERPIHAN CINTA

Jumaat, 9 September 2011

Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin



Selamat Hari Raya. Di kesempatan ini, di bulan yang mulia, bulan Syawal ini, nexx novel ingin mengucapkan Selama Hari Raya & Memohon Keampunan pada suma pembaca-pembaca setia blog ini sebab sudah terlalu lama nexx-novel tidak menghapdate blog ini.

Malahan KL LOVE STORY Season 2 yang suppose nexx-novel postkan sempena hari raya, terpaksa tertangguh disebabkan hal-hal teknikal yang sedia maklum- iaitu nexx-novel takde sumber (KOMPUTER/LAPPY) untuk mengPost kan Cite-cite baru, tambah-tambah dengan peminjam a.k.a pemurah hati a.k.a Tuan Lappy Pinjam tidak dapat lagi meminjamkan pada nexx buat masa ini sampai satu jangka masa yang panjang..

( P/s: Ni pun hapdate dari opis jer, tu pun sekejap, takleh lame... t kantoi kat boss).

Jadi, sekali lagi nexx-novel memohon maaf, menyusun sepuluh jari dan mengharap suma faham dan memahami situasi nexx-novel sekrang ini.. (ToT)....Bukan nexx-novel tidak mahu post cite a.k.a update. Janganler mare caye... blup.. blup...


Walaupun begitu, ini tidak bermaksud blog ini akan ditutup, nexx-novel akan cuba mengemas kini blog ini namun bukanlah sekerapnya.


Akhir kata,


SELAMAT HARI RAYA, MAAF ZAHIR BATIN  JIKA TERSALAH BAHASA, TERKASAR ATAU MENYAKITKAN HATI SESIAPA

BUANG YANG KERUH AMBIL YANG JERNIH



P/S : Doakan Tabung nexx-novel penuh cepat, untuk beli komputer penganti MR. Robert.  AMin..~


' " If there's a book you really want to read, but it hasn't been written yet, then you must write it " ~Toni Morrison'