Serpihan-Serpihan Cinta

...
SERPIHAN CINTA

Ahad, 22 Ogos 2010

Hai, I love you part 13



Tiada…

Aku rasa mataku kini bergenang basah. Memikirkan aku tidak mungkin lagi berjumpa dengannya membuatkan hati ini sebak.

Aku meninjau sekeliling. Dia tiada di tingkat ini. Mungkinkah dia sudah beredar dari tempat ini?

Aku bergerak ke tingkat lain. Setiap lot kedai aku jelajahi, bukan bertujuan membeli tetapi lebih kepada mencarinya.

Seakan gila.

Kehilangan sesuatu yang disayangi membuatkan aku sebegini,,

Aku tidak sanggup lagi kehilangannya.

" Zakuan.. I love you"  hati ini berbisik.

Aku perlukan dia saat ini, detik ini.

" Please.. " hatiku mengharap.

                                                          Adiana  

previous    


next


' " If there's a book you really want to read, but it hasn't been written yet, then you must write it " ~Toni Morrison'