Serpihan-Serpihan Cinta

...
SERPIHAN CINTA

Sabtu, 22 Mei 2010

KL LOVE STORY 3.5


Syu ketawa terbahak-bahak mendengar cerita aku. Kelakar sangat ker? Huh.


" ko ni cuak sangat la. "
" Well.. ko tak jumpe die lagi. K? totally Buaya.."
" ko percaya ker? Apa yang die cakap?"
"Aku sebolehnya taknak percaya. Aku hope sangat die tu main-main. Jenis yang suka bergurau ker.. "
" Amyra, amyra sayang. Come on la.. die just main-main. Ade die mintak no phone ko? "
Aku geleng.
" so that's means die gurau. Aiyoo.. ko takkan jumpa die lagi. No need to worry la. Unless, die stalker, die cari ko sampai ke rumah.." kata Syu. Aku diam.

Yer, aku tahu. Aku takkan jumpa die lagi. Aku sepatutnya rase lega. This is all joke.
Tapi perasaan aku sangat-sangat berharap dapat jumpa dia lagi. Dan sangat-sangat berharap die bukan BUAYA yang nak main-mainkan aku, coz I think I am already start to find him interesting.



previous                                                                          next


' " If there's a book you really want to read, but it hasn't been written yet, then you must write it " ~Toni Morrison'